försvinn!

2010-02-20 @ 09:45:41

Tycker att ni bara ska försvinna! Hatar att vakna en miljon gånger varje natt! så grymt trött på de :( Snälla jävla mardrömmar, försvinn. Jag orkar verkligen inte med er mer :(



Godmorgon.
Har vaknat en miljon gånger redan idag, grymt jobbigt. Så tillslut kände jag att det bara va att gå upp, fast jag inte är pigg. men såäre ibland.
Tror att jag snart ska hoppa in i duschen och göra mig lite pigg o fräch. Då går det lättare att plugga sen också. Det jag måste plugga i helgen är: biologi, engelska och pof. Vi ska skriva typ debattartiklar om 5st saker som vi vill förbättra på skolan i pofen. relationmarknadsföring. Inte speciellt kul tycker jag då. MEn det får gå. jaja. Kanske hittar på nå kul ikväll med, vet inte riktigt om jag e pepp, men vi får se hur det blir.

Nu blir det duschen.

Joel, jag älskar dig<3

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback