Datorkunskap dååe!

2010-02-02 @ 16:08:07

Hejhej sitter just nu och ska göra uppgift 21 på datan xD Kul va? Inte så speciellt intressant dårå. Det handlar tydligen om hur man skapar en dokumentmall. Jaja, det är väl bra att kunna?

Idag brottade jag och frida ner varandra i en snöhög på lunchen xD haha lite kul (a). Men efter den lunchen med massa skratt fick jag asont i huvudet. Lite jobbigt och därför jag inte orkar göra något på Datakunskapen.

Nu är jag klar med den o den var  lite jobbig. Men det gick toppen!

Dags att kila ner till stallet och hämta Tage nu och sedan gå hem och slöa! Frida o Sandra ska till Deje men jag oorkar inte åka dit o så. Skönt att bara ta det lugnt, går nog en promenad ist ! :)

Hörs senare kanske!

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback