Cykel.

2010-02-17 @ 16:16:54

Satan vad skönt det är att ha en cykel igen alltså! Man kan typ gå tio min senare om man ska någonstans för att man har cykel! Känns som man inte heller behöver känna sig stressad eller något sånt. Även fast det är en gammal herrcykel som kan gå sönder när som helst så känns det bra. Det har varit morfars cykel en gång som pappa sedan fått. Och nu har jag den. Känns bra att ha något från morfar jag som aldrig har träffat honom. Då har man en del av honom med sig hela tiden :)

Imorse hade vi redovisning av berikningen. Det gick jättefort så vi slutade typ halv 11. Men eftersom vi hade lunch o allt med oss ner till stallet så stannade vi kvar där nere och pluggade lite o så. Sedan påbörjade vi kursen hundsport A. Från kl 1-3 typ utan rast. Det var jobbigt! Men nu har man fått lite mer klart för sig vad kursen går ut på och sådär. Det är ju bra det iaf.

Idag ska jag plugga lite svenska, engelska och biologi. Typ det jag orkar med iaf! :) Bra att vara ute i god tid. Biologiprov nästa onsdag men skönt att börja plugga i tid och inte råplugga kvällen innan. Vilket jag nog måste göra endå.

Ohhh, där trodde jag att hela inlägget försvann också! Skönt att de inte gjorde de :)

Här kommer en bild också. Börjar bli lite tråk med bara bilder på mig :P Men jag har glömt min hårddisk me alla bilder hemhemma så jag kan inte lägga in nå andra typ :P
Jag är iaf helt osminkad idag o har knappt borstat igenom håret

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback