8888 steg

2010-02-05 @ 14:26:06

Tjoho, igår gick jag 8888 steg! + 2000 ;) alltså 10000 steg! Woho, duktig jag är då! ;) Gött med stegräknare på mobilen, då glömmer man inte det iaf. Hihi så än så länge idag har jag gått 8000 steg och det är mkt kvar av denna dagen.

Förövrigt så sitter jag i skolan och försöker plugga just nu. Har pof och försöker hitta typ fakta om 6 olika ämnen.  Men det går bara man vill och orkar xD  Men lite jobbigt att vi måste gå längre i skolan nästa fredag. Kul, jag ska liksom åka hem den helgen o så. Jaja, men såäre ibland.

Om ett litet tag ska vi gå hem igen till hundarna. Hoppas att tage är trött idag. om inte, så kommer han bli det ikväll. Ska vara hundvakt åt rulle idag tills imorgon, Rätt gött med en till hundi  lägenheten nu när jag är ensam där tills imorgon :) och ett plus att det är en tollare ;). Sen blir jag hundlös från lördagkväll till söndag kväll. Då tar Jennie tage så jag och joel får vara lite ensamma! :) Tihihi och då får hon sällskap av 2 hundar, ´hon e ju också ensam i sin lägenhet! ;) 

Imorgon kommer joel hit iaf. Gud så jag saknar honom! Men det kommer bli en megamysig helg :) puss!<3

Nej nu ska jag försöka få något gjort iaf, sen gå hem och tade lugnt o gärna ta en powenap så jag orkar med dom två bråkstakarna ;)

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback