2010-02-21

2010-02-21 @ 14:25:12

Hej!  Igår kväll roade jag mig med att dryga mig med massa folk på både sms och msn! men kul vare iaf! :)

Och bara för att retas med joel: Nu äter jag upp nappen du spanade in igår! ;)

Idag har jag typ mest tagit det lugnt och så har jag städat lägenheten. Vi har städkontroll på tisdag så :P hihi Har även börjat packa inför mina tre veckor hemma :)

Sitter just nu och gör lite räkneuppgifter på biologin. Typ räknar ut hur stor sannorlikheten är att man får en viss egenskap o så. Sen ska jag göra klart engelskan och plugga lite mer genetik.´Kom på att jag måste göra pof också. Suck!

Ska även gå ner till ica sen och köpa godis till engelskan imorgon. Vi ska se på film då :) hihi mys!

Har fortfarande inte klätt på mig idag xD


jag igår

Jag nu

Älskling, jag vill pussas!

/Matilda

Kommentarer

Postat av: strjägarn!!!!!!!

jag ville ha den ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback