1 natt kvar

2010-02-25 @ 08:10:01

Godmorgon.
Orkar inte gå upp ännu. Klockan är bara fem över 8. Får jobba hemma idag på två lektioner så börjar inte försen tjugo i två :) Så jag passar på att blogga lite.
Imorgon får jag äntligen åka hem igen. Denna gång får jag ju vara hemma i tre hela underbara veckor! ska bli grymt skönt.  Saknar joel o hundarna som fan just nu. Och det jobbiga i detta är väl att jag inte kommer hem försen vid sjutiden imorgon. Pappa jobbar nere i strömstad o ska stanna på massa ställen innan han kommer hit. Såå  runt 4 kanske han kommer. Och jag slutar klockan 12. Suck. Men jag får ju komma hem iaf :)

Igår va jennie här. Innan hon kom så hade jag bakat kärleksmums. Lite kladdiga med goda :) ska nog ta en sån nu ;) sen keka vi rekor hon o ja ;) mumms! hihi lite mys sådär. Ikväll ska vi ner till dom o se på film o käka scones! Massa mys!

Nej ska försöka mig upp nu snart

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback