Lördagsmys

2009-09-12 @ 21:49:27

Hejhej

Har lite lördagsmys för mig själv. Frida bestämde sig för att åka hemhem. Så jag har varit ensam hela dagen och blir det tills imorgon nångång.
Var och köpte ett pizzakit och gjort pizza. Lite godis följde med hem. Men vadå? det är ju lördag idag, då får man ju äta godis. Och Tage gör ju såklart mig sällskap här så jag är ju inte helt ensam iaf.  Fast dagen har gått väldigt segt ändå. Typ bara legat i soffan och kollat på film. Verkligen inte orkat göra något annat. 
Baksmällan och 17 again har jag sett på idag. Ingen av dom var jättebra. Men båda var faktiskt helt ok.  Tage och jag har oxå varit ute och lekt lite med hans nya favorit boll! 

Nu ska jag gå ut me tage, ta en dusch och sen krypa ner i sängen o läsa "Om jag kunde drömma"

Hoppas ni har det bra i Grekland mamma o pappa! :D

Godnatt alla sötisar!

Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback