Happy day!

2009-09-14 @ 21:21:40

I helgen har jag mest legat framför tv o tagit det lugnt, vilket var jätteskönt! :D haha

Idag i skolan har vi gjort veckobesiktning, tränat hundar och hållt på med våra rasarbeten. Kan verklligen inte koncentera mig på lektionerna o jobba. Går så mkt lättare när jag e hemma så när jag kom hem från skolan pluggade jag. Lyckades få ihop lite iaf! :)  Imorse drog tage ner cykeln 2 ggr, en gång på mig så jag var på ganska dåligt humör. Gjorde hur ont som helst. Så trodde det skulle gå skit sen när vi tränade, men det gick faktiskt rätt ok ändå. Bör egentligen inte träna när jag e på dåligt humör haha :P

Lite roliga konversationer hade jag på msn sen oxå. Haha. Fick även 2 låtar me sanferz av joel :) Han o hans kompisars band :) Dom e grymma ;) 

Fick även mina 100 kort idag :D Skitglad över det! :) Nu väntar jag bara på mina förstoringar som kommer nån gång i veckan förhoppningsvis :)  2 st till mitt rum, en till köket och en till mamma :)

Nej nu ska jag snart ut me tage en sista gång för idag, sen blir det sängen o läsa eller nå :)

Pusshej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback