Fms

2009-09-03 @ 20:17:16

Hejhej

Har inte skrivit på några dagar nu. Har verkligen inte orkat. 

Igår var det FMS- Elevprofil. Man kollar typ sin hälsa o så där. Vi skulle springa 2 km, se hur många situps, rygglyft o armlyft man kunde göra. Kolla rörligheten i sin kropp o massa mer typ. Man var verkligen helt slut när man kom hem. Fast jag o Frida var ute på kvällen ändå. Först med hundarna o sen gick vi runt nere på ghettot o prata me massa folk. De va skojjit. Väl hemma så snackade jag i tel o sen sov jag lite haha. Även fast dagen igår var ganska jobbig så var den rolig. Vi spelade minigolf o beachvolly oxå.  golfen tog 1.5 timme så det var långtråkigt till slut. Men jag har kommit på att jag är bäst på en sak! o det är att komma sist xD haha

Idag har vi typ haft våran riktiga lektion. Det var med Janne om typ hundens beteenden. Väldigt intressant tycker jag. Massa saker man gör utan att man tänker på det tex.  Lärde mig lite nya saker oxå.
På idrotten skulle vi bara gå igenom säkerheten o så eftersom vi har idrott högst upp på stora enso. Typ 1000 trappor man måste gå o sen får man äntligen åka hiss :P Tar typ 5 min att komma upp dit om inte mer :P Men det blir nog bra.
Efter skolan var de ba ner till stallet o hämta hunden o sen hem igen. Frida åkte hemhem idag så nu är det tyst i lägenheten :(  Haha måste ba berätta om hennes däck!  Imorse när vi skulle cykla ner till stallet hade typ hennes hjul fastnat i cykelstället så vi drog upp de verkligen. O då visade det sig att däcket hade typ svällt eller nå o åkt av själva hjulet eller nå konstigt. Så jag fick skjutsa Frida till skolan. 2 hundar o 2 tjejer på min cykel. Eller hundarna sprang ju brevid men ändå. Ganska kul. När vi kom hem så hade det blivit ännu mer luft i de på nå sätt o vi ba garva åt det XD hahaha    Kom knappt ur sängen i morse förresten. Sån fet träningsverk efter gårdagen haha. Speciellt  i magen.

På eftermiddagen har jag bara hållt på i lägenheten o fixat. Typ tvättat alla mina o fridas kläder o sängkläder, möblerat om på mitt rum o så. Ska städa mer snart. Vill ju att det är fint när vi kommer hem på sön/mån.

Imorn blir det att åka hem till dalarna o träffa J, Johanna, Gizma, Nadja, Ilja o Familjen :)  Ska bli massa kul tycker jag :) 

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Lägger in en bild på hur mitt rum såg ut förut. Så får ni en bild senare på hur mitt rum ser ut nu :)


Inte så jättefint men de duger åt mig :)

Pussheeej 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback