Feber... kul

2009-09-15 @ 19:48:08

Jahapp, så har man feber då. Sitter o typ skakar ena stunden o vill ha massor av kläder. Nästa stund sitter jag o svättas och vill ha väldigt lite kläder.  Orkar inte med det. Ska gå till skolan imorn iaf.  Huvut känns jättetungt det oxå. Jaja, men så är livet. Får va glad över att jag inte varit sjuk på hela sommaren :)

Halskedjor, det är nog något speciellt med dom.  Typ som en magnet. Haha. Typiskt mig.... och jag e helt borta o ba babblar.

Imorn e de skoljoggen.

Nu ska jag klä på mig för Sandra o Rulle kommer hit o vi ska ut o gå  :)  Har även fått mina förstoringar idag så nu sitter 2 av 3 uppe på väggen :) Ska nog köpa ramar till dom på fredag :)

Pussheejee

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback