Dumma Johanna! :D

2009-09-17 @ 13:43:18

Igår hade vi typ filmkväll. Vi såg på film :P hahah och bakade o åt kladdkaka! :D Det va supergott!  Låg o snackade till typ efter 5 eller nå inatt och vakna vid 7.  Tänkte inte gå till skolan, men kämpade mig dit ändå. Vi var mest med hundarna i staller o så så det va skönt :) Jäkligt kallt bara vilket inte var så kul o skönt dårå.  Drog hem från skolan idag. Har lite feber fortfarande så de va lika bra att skita i idrotten o ta det lugnt istället. Ligger här i soffan me täcket runt mig :)

Igår lurade Johanna mig! Vi satt o prata på msn om när hon ska komma och hälsa på mig. Vilket vi hade lite tankar om denna helg som kommer nu. Sen skulle hon ner o prata me sin mamma o jag skulle va me mina kompisar. Sen efter ett tag får jag ett sms från henne där det står:  Gissa vem som inte kommer på fredag då? :(  o jag ba nej va tråkigt! o så visade det sig att hon bara skojja! Jag blev lite arg på henne :) Hihi.  Sååå, i morn kommer världens BÄSTA JOHANNA hit till Forshaga och Thoreliusgatan 14D! :D  Fan va jag saknar henne!  Johanna, din humor e fan den bästa!  Har MASSOR me skvaller till dig ;) Forshagaskvallret står jag för o du för leksandsskvallret ;) hahaha

Nej nu måste jag vila.

Godnatt! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback