Dålig uppdatering

2009-09-09 @ 16:44:05

Nu har jag varit jättedålig på att uppdatera min blogg. Fy på mig.  Skolan har kommit igång på riktigt nu. På hunddagen ska vi skriva om en hundras, Engelskan ska vi skriva om "my trip to an english speaking contry". Så vi har lite att göra. Fast det ska inte vara klart försen vecka 40-41 så det är ganska lugnt. Skön att komma igång ändå.  Idag hade vi estetiskverksamhet för första gången. Bara introduktion med lite konsthistoria. Det var kul! Vi ska hålla på med scrapbooking, göra nått med läder tex koppel, och sen får vi lära oss lite photoshop! :D Så himla kul!  På djursjukvården igår kom en veterinär från färjestads djurklinik och hade lektion/föredrag för oss. Det var väldigt intressant och kul.

Sen har de väl inte hänt så mkt den här veckan hittils. Jo lite roliga internskämmt o så. I måndags var tex jag o jennie på flummhumör o gick runt o flummade hela dagen. Haha. Min, Jennie och Fridas diss var ju bäst!

Nej nu ska jag försöka få något gjort. Lite rasjobb kanske. Vi får se. Eller så lägger jag mig o läser lite :P


Pussheeeej


Do u really want to hurt me, do u really want to make me cry?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback