Karlskoga

2009-10-10 @ 15:18:26

Är hemhemma hos frida i karlskoga. Jag råkade fastna för hennes raggningsreplik " jag har en fiskodling" så då följde jag med henne hem på en gång ;) Mysigt :)  Tage o Sally e ju så klart med oxå! Men sally följer inte med tillbaka till forshaga imorgon. Hon ska stanna hemma på älgjakt.  Sally o tage har kutat runt på en äng här o lekt o lekt. Gud så kul dom hade! Här behöver vi inte ha koll på dom hela tiden o dom kan springa runt hur mkt dom vill! :) 

Min röst har varit borta några dagar nu. Men den börjar komma tillbaka! :) Vi har oxå börjat umgås med några sportfiske 1or. Dom e snälla o goa! :)  Maoooreallliiiiiii, Kalle med K, Fredrik, Liljedahl Orsa, Adam, Erik tuffsen? o många mer från fisk1 har jag träffat denna vecka :P Kulkul :)  Fast jag typ inte kunnat prata men jaja :P haha

Nej nu ska jag försöka plugga lite hade jag tänkt :)

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback