Längtan tar aldrig slut

2009-11-08 @ 15:27:24

Gaah så skönt det är med långduschar! :) Det är nog bland det bästa som finns, speciellt när man rakar benen också! Och när man bor i lägenhet tar ju aldrig varmvattnet slut  och man har ingen räkning heller. Det är najs!

Nu har man varit här i forshaga en vecka. Längtar redan till nästa lov och nästa gång jag ska åka hem. Det är kul att vara här i forshaga, men väldigt skönt att vara hemma också. Liksom, mitt liv e ju typ där hemma. Veckan här har faktiskt gått ganska fort men samtidigt sakta. Skoltröttheten har tagit över även fast det nyss var lov. Inte så mycket plugg nu ändå tycker jag denna vecka. Ska göra klart tidningen och så, men de går nog fort bara man väl sätter i gång.
Det var grymt skönt att lämna in reportaget, engelskan och göra proven förra veckan och bli av med det. Allt blir så mycket lättare när något är klart. Men det är inte långt kvar till jullovet nu iaf! :) Och nästa helg kommer mamma hit o stannar hela helgen! :)

Just nu längtar jag väldigt mycket till den 20e november. Då ska jag åka hem :) Känns som att tiden kommer att gå väldigt långsamt fram till det. Och vems fel är de? :O jo det är Js fel! eller så är det mitt eftersom jag är så grymt nyfiken hela tiden hihi. Men jag vill verkligen veta vad det är! :) Någon som kan spola fram tiden?


Nu ska jag iaf försöka få den där debatten gjord ^^

pusshej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback