Joel<3

2009-11-21 @ 12:28:57

Kom hem till älskade dalarna igår! :) Åkte tåg hem för första gången. Och gud vilket minitåg jag åkte med! haha det var bara en vagn :P Men det gick bra och skönt med inte så mkt folk på tåget. I borlänge träffade jag mor o far där kollade vi på och beställde tapeter till hallen uppe, datorrummet och vardagsrummet! :) så det ska bli spännandet och se hur det kommer bli.  Speciellt när nya soffan har kommit! :)

Igår åkte jag till Joel nästan på en gång när jag kom hem. Vi åt tacos och bara myste! :) Gizma var så klart också med och vi sov där. Massa mys<3

Idag är det en superfin dag! :) Så det blir att vara ute med hundarna o så. Ska pröva på Wii oxå. Pappa o bror har ju köpt det så ^^  Sen åker jag nog till joel ikväll igen och sover nog där också :) hihi<3

Du är bäst gubben!<3



Pusshej<3

Kommentarer

Postat av: Johanna /<3

Mysigt! ^^ Var på tiden för lite uppdatering ;)

Postat av: Anonym

Sv: Haha jo jag e lite seg på att uppdatera, orkar inte liksom logga in på blogg.se o sen skriva xD hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback