Forshaga imorgon :)

2009-11-01 @ 12:12:23

Man kan ju inte rymma ifrån sina problem eller hur? Det kan jag göra, jag drar bara till mitt andra liv nere i Forshaga. Det är nästan precis som att ha två olika liv. Ett här hemma i Dalarna med vissa problem, och sen ett nere i forshaga där jag har helt andra problem. När jag blitt trött på allt på ett ställe är det som att jag kan åka bort från det livet till ett annat typ.
Precis det ska jag göra imorgon bitti. Jag ska åka till mitt andra liv nere i Forshaga. Glömma alla problem, eller iaf skita i dom!  Men det finns en sak jag vill ha i båda mina liv, mina hundar. Jag vill att dom ska vara med mig hela tiden. Att lämna dom här hemma i dalarna varje gång jag åker ner till värmland är jobbigt. Gizma är min älskling. Hon e verkligen allt för mig. Vill inte vara utan henne en sekund. Fan!





varför är du så svår? alla andra är ju så lätta
jag har försökt, men det går bara inte. Fan.
Kan inte glömma, vill inte glömma,
vill intefortsätta på de här sättet heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback