Torsdag

2009-05-28 @ 20:08:16

Konstigt humör idag. Blandning av glädje, ångest, trötthet typ. Typ allmänt deppig och glad? :S haha

Skola som vanligt idag. Ganska segt men ändå kul. Fick tillbaka min hkk uppsats fick MVG på den :D. Spelade upp på musiken oxå. Anders o min låt fick G+ och min låt sa hon inte ens något om utan frågade bara om hon kunde få texten. Jaja, hoppas jag får bra slutbetyg bara :) Känns som allt går uppåt i denna jobbiga sluttampen på nian :) Mitt tal är nästan klart också. Adrian sa att han tkte att det var bra :) Hoppas han inte ljuger bara ;)

Efter skolan idag så var jag med Adrian :) Gissa vad vi gjorde? :D Jo, vi sov så klart :D haha tro inget annat ;) när vi väl vaknat spelade vi guitar hero. Första gången jag spelade det. Det var faktiskt roligt, även om det gick skit för mig :)


Tack för en rolig och bra dag<3


Pusshej<3

Kommentarer

Postat av: Adrian

hahah, skönt att sova ;) du är bäst på guitar hero :O <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback