Telefonsamtal

2009-05-18 @ 19:07:20

Idag efter vi varit i insjön var jag och mamma ute på gåren. Anton kom då ut med telefonen och sa att pappa ville prata med mig eller mamma så  jag tog telefonen. Han frågade vad jag ska göra på torsdag och så sa han att vi ska och titta på en rottis då! :D Eftersom inte Gizma kom in på skolan så ´ska jag troligtvis vara fodervärd så nu ska jag och kolla på en vovve! :D jag blev jätteglad när pappa ringde! Sen berättade han också att han pratat med en som heter kenneth som vill träffa Gizma och se hur hon är och så ska han hjälpa oss att rätta till hennes "problem"  Åhh vad jag är glad! Tack så mkt pappa!  Men inget är säkert än om jag blir fodervärd och så. Men förhoppningsvis går han? ihop med gizma och åhh! Hon som äger han har många rottisar och jag tror jag kommer få ta hand om en :)

Nej nu ska jag hitta på något. Orkar inte göra nått :P tror jag har feber :S


Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback