spex

2009-05-07 @ 19:36:22

 Dagen började med att jag och mamma bråkade, vilket inte var så roligt. Ville inte gå till skolan eftersom jag egentligen inte ville vara med på spexet, men jag åkte dit iaf.  Blev rätt bra dag endå, fast jag var på det humör jag var.

Jag måste bara säga att vår klass är som den är och spexfotot blev ju som det blev :P  Och att min och anders låt kommer äga ut alla andra :P haha

Nej nu ska jag fortsätta jobba, Håller på att göra ett scrapbook-album till ma o pa:s kompisar. Deras son fyller 20 i sommar och därför ska jag göra ett album åt dom :)  Gött att tjäna lite pengar, men segt att komma på ideer...

Var hos bästaste kompisen idag :D Poff pang så sov vi  typiskt oss va Adrian? :)  Älskar dig kompisen min<3<3


Pusshej<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

hahah ja typiskt oss.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback