Rottis

2009-05-22 @ 17:31:54

Igår var vi och träffade Gurra :) Han var verkligen hur mysig som helst! Lite stark bara men jättego och lydig. Så fort man sa nått så lyssnade han :P haha  Han skulle verkligen sitta i knät, rottisar e ju inte små precis, stora klumpar typ. Det går inte att beskriva hur roligt och mysigt det var!

Idag fick pappa ett samtal från kenneth tror jag det  var. Han som ringde sa iaf att det fanns en rottistik på 2 år i västerås som ska till fodervärd/omplaceras eller liknande. Så jag hoppas vi åker och kollar på henne också. Hon var för snäll för att vara en väktarhund eller vad hon skulle bli. En liten nätt fin tik :) Han sa också att det fanns en schäfer på 4 månader, men pappa sa nej på en gång. Hunden måste ju vara 1 år för att få gå på skolan :P  Men känns skönt att allt är på gång nu iaf med ny vovve och så :)

Var vaken princip hela natten. Somna 12 och sov hit o dit fram till 1. Då tog jag värktabletter, sen försökte jag somna med det gick inte så jag gick ner och var nere ett tag. Väl uppe igen kunde jag inte somna så jag såg på tv fram till efter klockan 5 halv 6. Då somnade jag och sov till kl 8. Känns väldigt bra. Så jag har inte gjort nått idag. bara varit hemma och slöat. Lite roliga konversationer har man haft på msn också.  =)

Nej ska väl hitta på nått nu

Pussehj<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback