Onsdag

2009-05-13 @ 08:22:55

Åkte till skolan igår och gjorde nationella i fysik. Eftersom jag har haft feber och ont i huvudet sen i måndags skjutsade mamma hem mig runt 11.  Sov sedan från 1-4 :P haha. Kvällen blev framför tv:n mest :P

Stannade hemma idag också, har ingen ork alls. Men samtidigt vill jag göra nått, inte bara ligga i sängen hela dan.  Hoppas adrian kommer förbi en liten sväng idag så vi kan "fira" det som skulle ha varit våran 1års-dag.

Nej nu ska jag sätta mig och plugga lite, mycket som ska vara klart nästa vecka  typ:P

- Hemkunskap - flytta hemifrån
- Teknik - eget hus
- So- Skriva brev
- Egen låt

Sen måste jag även plugga engelska och matte... Kul

Pussehej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback