Onsdag- 2

2009-05-13 @ 17:23:22

Adrian kom till mig vid halv 11 ungefär :) Vi hade kul och mysigt som vanligt, fast jag e sjuk... mellan 11.30-12-30 trodde jag att anton kom hem, men då var det mamma som inte mådde så bra. Och med sig hem hade hon en sallad från konsum till mig! :) Gud så god den är! :) Man plockar ju det man vill ha :P haha Sallad därifrån 3 dagen irad :P lite kul ändå :P 

Blir hemma imorgon oxå, mamma med. Så det blir en slapp dag till dock med plugg... Och på fredag åker jag till underbara forshaga! Gud så kul det ska bli! :) Blir jag mamma o Giz som åker, pappa hade annat för sig som vanligt... Men det vlir roligt endå :)

Nej nu ska jag nog fixa gizmas klor  eller något:P Nån som vet något roligt att se på ikväll? :)

A <3

Pussehej

Kommentarer

Postat av: Adrian <3

Aww jättekul och mysigt idag :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback