Imorgon! Forshaga!

2009-05-14 @ 10:03:26

Imorn åker jag och mamma till Forshaga!  Gud vad kul det ska bli. Jag e verkligen hur nervös som helst. Tänk om Gizma inte klarar provet. Vad ska jag göra då? Ska jag kämpa på till 8 Augusti eller ska jag gå i leksand då ist? har verkligen ingene aning. Jag hoppas och tror nästan att hon kommer in, men e inte säker. HJÄLP!  Om jag slappnar av och är glad och känner mig som hemma, då tror jag att vi klarar det. Men är jag jättenervös imorgon kommer hon känna av det och kanske de inte går så bra då?  Jag får tro på mig själv och alla andra som säger/har sagt att gizma kommer att klara det! :) Bara tänka positivt.

Förresten så drömde jag inatt att vi var i forshaga, Emme och Linnea skulle typ också börja där och det var lite konstigt :P Men iaf så gick giz fram och lekte och gosade med alla i drömmen och jag blev så glad! :)

Så här ser dagen ut imorgon:

07.30  Vakna
08.30  Åka
ca 11.30 Framme
11.30 Lunch
ca 12.30 Åka dit vi ska och låta gizma vänja sig
13,00 Information vid hundstallet
13.00 -  alla ska göra testet som tar 10 min. När vi e klara ´beror helt på hur många hundar det är.
Sen åker nog jag och mamma och kollar på skolan igen och kanske boendet.

Sen åker vi hem någon gång :P

Tror du vi klarar testet? :)

Pusshej

Kommentarer

Postat av: A

Klart ni kommer klara det, jag håller tummarna för er :D <3

Postat av: carro

det kommer säkert att gå bra! :)

Postat av: Cecilia från bdb

Klart ni gör:D haha är själv nervösare inför forshaga än föreställningen som jag ska ha snart;) skumt!

Postat av: Johanna

klart ni kommer klara det! :)

Postat av: Anonym

Jag är SÄKER på att ni klarar testet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback