Helg

2009-05-03 @ 21:51:50

Tors-fre sov jag hos älsklingen, hade hoppats på mys vid brasan med honom men han drog till hjortnäs ist... Sen på fredan sov Johanna här, det var roligt :P haha bror va chaffis åt Manne så vi satt i Mannes bil i 2.5 Timmar! :O men kul hade vi iaf :D  Johanna, faan va kul de va de där me telefonen ;) haha :P  Sen har jag bara varit för mig själv resten av helgen :P  Var ute lite på en fotorunda med Elisabeth (grannen) idag. Vi tog massa fina bilder. Har lagt upp dom redigerade bilderna på min bdb. Där heter jag Turkosagrisar :P

Imorgon är det solidaritets dag så jag ska vara hemma och hjälpa mamma med något :)


Nej ska nog gå och lägga mig snart :P


Puseheejee<3

 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Fina bilder! :) Men bara för att jag är så dum så jag går på det! :P hahah <3

Postat av: adrian

sorry <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback