Helg

2009-05-31 @ 17:51:51

Åhh vilken underbar helg det har varit! Sol och varmt hela hela tiden! Brun har jag blivit oxå!

Igår fick jag äntligen sova ut. Sov till halv 12, vilket jag inte har gjort på flera månader. Runt halv 2 åkte jag till magnus. Vi satt nere vid bryggan och pratade. Han ville putta i mig i vattnet men det fick han inte för mig :) Efter typ 30-45 min kom Johanna dit :) Så var vi där o flumma ett tag till :)  Men vi gick hem till magnus när adrian skulle komma. Ja, sen va vi väl ute och gick lite o satt ute på gården. Jag och johanna tog en sväng till leksand o käka glass oxå. Sen va vi med dom igen och vid sju åkte vi hem. Måste bara säga att magnus har en jävligt kåt hund! Lägger man sig ner på backen kommer han och börjar jucka på en!!

Efter jag varit hem o ätit åkte jag till Adrian och var där. Först kollade vi på robinson, sen blev det guitarhero och efter det fotboll sen guitarhero igen. Det var jättemysigt! Åkte hem typ kl 11. Sen pratade jag me Adrian i tel tills klockan nog var över 1 :P Älskar dig kompis<3 Fick även en jättefin klänning av Adrians mamma René :) Tack så mkt

Tack för en rolig gårdag allihopa :D<3


Idag har jag mest varit ute och stekt :)  Städat och pluggat lite har jag oxå gjort :P haha

Ikväll blire pizza och GG :)

Pusssheeje<3

Kommentarer

Postat av: Adrian

Åhh va varmt det var. Tack för helgen :D älskar dig också kompis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback