Gladdag :)

2009-05-27 @ 17:29:00

Tkte inte dagen började så bra, vet ikke varför men va bara så. Tyskan va lika seg som vanligt, på engelskan hade jag föredrag om Taylor Swift. Jag tycker inte det gick så bra, men A-K kom till mig efteråt och sa att det var jättebra och att jag utvecklats mycket :)  På svenskan och matten fick jag inte mkt gjort kan jag då säga. Har blitt så jäkla skoltrött så de inte e klokt! :o  På matten kom Strid med skoltröjjorna så nu har jag mina älskade byxor och tröja :D Byxorna e svarta med rosa text på. Står Matilda på rumpisen och låret ^^ Och tröjan e marinblå med ett tryck på framsidan och alla namnen på baksidan :P

Sen på No:n idag så pratade lisa betyg. I teknik kommer jag få VG och jag har typ inte skrivit uppsatsen och inte visat henne den heller :) Men hon tycker att allt jag har gjort varit bra så jag får VG och behöver inte lägga ner en minut till på uppsatsen om jag inte vill :)

När jag kom hem idag så satt jag mig och plugga typ på en gång. Har nästan skrivit klart talet nu som ska vara klart på fredag och så har jag gjort en början på Buddhist berättelsen :)  Fick sån energikick när det fick så bra i skolan idag, så nu ska jag ge järnet här det sista :D

Nej nu ska jag fixa lite mer plugg, och när mamma har tid så ska hon färga mitt hår :D


Pussseheeeje<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback