Fredag, äntligen

2009-05-08 @ 19:01:52

Åhh vad skönt med fredag! 

Skolan var väl som vanligt. Nu är skoltröjorna fixade och förhoppningsvis beställda :) får dom nog nästa vecka eller vecka där på :)  Elin och jag är dom enda som beställt mjukisbyxor så vi bestämmde att texten på byxorna skulle vara knallrosa! :D haha

Efter skolan åkte jag med mamma till rättvik. Hon skulle köpa en klänning, men inget blev köpt förutom en sjal och mat. haha.  Glassen som jag skulle äta var typ helt smält, det var inte så roligt precis.
Väl hemma så städade jag diskbänken och rensade kylskåpet lite.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Det ska bli färska räkor och kräftor från Strömstad med sallad och vitlöksbröd! Mumms säger jag bara!! :) Lite lyx kan man unna sig ibland ;)

Ska hjälpa mamma nu.

Pusshej :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback