.

2009-05-25 @ 19:22:45

Förut kändes det bara tomt, nu är mitt hjärta verkligen krossat. Jag hoppas verkligen att du förstår hur det känns. Det är inte OKEJ. Tro inte att allt e som vanligt, tro inte att jag är som vanligt, tro inte på en framtid med mig. Inte ens en vecka... det är förjävligt. Ibland undrar jag bara...  Jag skiter i att jag skriver detta här. Jag måste få skriva av mig. Du har sårat mig något enormt. Jag orkar inte kämpa längre.
Tack till dom som stöttar mig<3

Idag var jag och Johanna hos Magnus och hälsade på :) Det var kul att få träffa den stackaren igen. Imorgon kommer han till skolan! yay :) Kommer han inte kommer jag kalla honom för dissare ^^ haha


Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback