Drygt

2009-05-11 @ 18:28:56

Åkte hem från skolan idag, hade sån fet jäkla huvudvärk så det är inte klokt. Var med på idrotten fast jag börjar bli sjuk.Åhh jag ångrar att jag var me fast det var skönt att få poängorientering gjord :) Vaar ca 15 min på NOn sen åkte jag hem med bussen som gick kvart i ett.
Lunchen idag blev sallad från konsums "salladsbar". Kyckling, pasta, sallad, gurka, fetaost och vitlökssås. Hur gott som helst måste jag säga! :)

Väl hemma klippte jag giz lite, när ma kom hem så sov vi i ca 2 timmar. Skulle egentligen plugga men e helt slut. Har noll krafter kvar :S

Tack för sällskapet på lunchen bästis :D<3


Pussheej

Kommentarer

Postat av: A

Tack själv :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback