Tjejkväll :)

2009-03-21 @ 19:19:34

Igår hade vi tjejkväll :) Det va jag, Johanna, Emmelie och Jenny. Fast Emmelie sov inte här. Vi hade skitkul. Speciellt när Johanna försökte hänga med i konversationenerna fast hon halvsov och kom o prata om nått konstigt :P Orkar inte skriva så mkt om kvällen/natten mer nu. Dom somnade vid 2 ungefär o jag vid 3 :P haha jag spelade på johannas mobil och va aspigg xD

Efter dom åkt hem idag så kom Adrian hit på CYKEL! :O  Det var skojj iaf. Behövdes mycket väl att vara med honom. Vi hade kul iaf. Haha kom på massa konstiga saker. Ganska mkt som ingen förstår och som ingen behöver veta men aja ^^ 

Nu sitter jag och väntar på att bror ska komma hem så jag kan laga mat. Är så jäkla hungrig :P haha Blir hemmagjort pizza ;)


IGÅR FICK MIN KUSIN EN BÄBIS :D:D:D


Pusspuss hejdå :D

Kommentarer

Postat av: Adrian

Yeey :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback