Suck

2009-03-18 @ 08:20:18

Är i skolan nu. Men ska alldeles strax åka hem. Är så trött och ledsen så jag inte orkar vara i skolan. Bråkade lite med Adrian i går. Det var asjobbigt och när jag kom ner i morse frågade pappa hur det var idag och så pratade vi lite. Då kommer Anton så klart å säger något liknande " Men sluta fjanta" och då dampa både jag och pappa loss på honom så han blev sur :) Bara för han inte har nå tjejer eller nått förstår han inte hur det är att vara tsm me någon och hur jobbigt det kan vara ibland. Tycker att det var en väldigt bra start på dagen att gråta. Eller inte. 

Idag ska jag:

Gå ut o gå
plugga
sova
Hundkurs i blg


Sen blir de väl lite småsaker där emellan.


Just so you know. I love you more than you could ever  imagine.   (lite felstavning?)

Kommentarer

Postat av: A

jag älskar dig, förlåt <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback