Myskväll

2009-03-28 @ 15:08:06

Igår stannade jag hemma från skolan. Hade ont i huvudet.
På kvällen kom Adrian hit o ch sov. Det var jättemysigt :) Bror åkte till karlstad igår så nu är jag ensam hemma.
I morse vaknade jag av att giz ville gå ut. När vi kom in kände jag hur jäkla förkyld jag var. Hur kan man bli förkyld så fort? Lite sjukt :P haha men har i och för sig varit trött hela veckan. o

Jag och Adrian såg på en skräckfilm som inte hade någon bra handling men den var sjukt läskig iblad ^^ Tur att man har nån och hålla handen med ^^ haha. Sen såg vi på en hel sjuuk film haha.

Efter Adrian åkte hem så har jag bara vilat.  Kvällen blir slapp för mig själv med hundarna.

Pusshej :D


Jag älskar dig<3

Kommentarer

Postat av: Adrian

hahah ja den andra filmen va helt sjuk! älskar dig <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback