måndag igen då

2009-03-23 @ 19:49:06

Har varit en jäkligt seg dag. Gick ut med hundarna halv 6. Väl i skolan så fanns det inget att göra. Det brukar det inte heller på göra när man har sovmorgon. Drog ut på noret lite sen smsar adrian att han inte går på fotbollen så jag gick hem till honom en stund. Jag ramlade ur sängen och slog i min lilla tå! :'( Sen blev det mys ^^  Jag o Elin var nere i gymmet på idrotten. Har asont i benen nu kan jag lova. Sen var det vanliga tråkiga lektioner.  När jag kom hem kom jag på att jag skulle och spela flöjt. Så fick skynda mig o laga mat o äta lite snabbt.  Fan va drygt de var att gå upp för backen till dom ^^ haha

Nu har jag precis kommit hem och tänker nog gå och lägga mig redan nu eftersom jag är så jäkla trött!!


Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback