ingen lust

2009-03-30 @ 18:32:00

Alltså jag har inte lika mycket lust att blogga som jag hade förut. Är väl mest för att mina dagar är ganska lika och inget speciellt händer. Eller jo, ganska mycket inom plugget, my lovelife och hundkursen. Men inte så mycket att dela med sig av tycker jag.

För tillfället är jag sjuk. Poff pang så blev jag det i lördags. Inte så kul tycker jag. Men men så är det ibland.
Tvingade mig till skolan för att göra det muntliga nationella provet i engelska. Vilket gick rent ut sagt skit. Men så är det när man gör saker när inte hjärnan hänger med riktigt.

Kan passa på att skryta lite över MVG:t jag fick på min hemkunskaps fördjupning om ägg. Jag är riktigt stolt över mig själv måste jag säga. Trodde att jag skulle få VG+ eller nått. Men ikke sa nikke. Ett MVG blev det :)

Nu sitter jag och drygar mig på msn med johanna och adrian. Det är ganska kul. Fast jag är osocial eftersom jag sitter och skriver här istället xD hahah förlåt bögar :D<3


Nej nu ska jag vara social hade jag tänkt haha.

Pusshheeeeje<3

Kommentarer

Postat av: adrian

haha ;) vi är bögar vi :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback