Hoppashoppashoppas :D

2009-03-19 @ 07:29:51

Var inne och kollade hur långt kameragrejerna hade kommit och dom var i Örebro igår kväll så jag hoppas verkligen att dom kommer idag så jag får testa dom innan mamma o pappa ska till österrike o tar kameran med sig haha :p Så min uppgift idag är att kolla lite då och då vart paketet är xD hahaha

Är hemma från skolan idag för jag har så himla ont i min lilla mage. Men med lite vila och en vetekudde kommer det nog gå över om ett tag. Pratade lite med älsklingen i telefon nyss. Jag blev jätteglad av att prata med honom :) Så idag ska jag plugga lite och sedan ska jag städa tills imorgon. Girlsen kommer ju dåh :) Det var längesen man va med allla dom. Tråkigt att inte Natta kunde komma. Men vi får väl vara med henne via sms ist :) haha ;). Tror jag börjar få tillbaka min bloggork också ^^ haha.

På hundkursen gick det sådär. Gizma är verkligen jättefeg. Fast det var ju första gången för henne också så jag förstår att hon var extra feg. Var sedan på Ica Maxi och hadlade saker som jag och anton ska ha nu när mamma o pappa åker bort.

Nu ska jag städa.

Pussspuss! :)

Kommentarer

Postat av: Johanna

Kamerasaker! :D Fin design! :)

Postat av: Anna

Vadå för kameragrejer?:O:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback