det man gör nu behöver man inte göra sen igen...

2009-03-31 @ 12:00:49




Jahapp, vad ska man hitta på för något idag då?  Tror jag måste plugga, eller tror och tror. Jag MÅSTE plugga. Som det står på rubriken får ju igång orken lite iaf. Om jag gör allt de där nu så kan jag ju det och behöver inte göra om det. Så ska väl försöka tvinga i mig lite NO iaf haha. Blir nog hemma imorgon oxå. Är verkligen helt slut.

I morse var ju det roligaste. Mamma kom upp till mig för att hämta Gizma och jag började babbla om nått helt konstigt. Jag kommer ihåg att jag berättade om våran fisk som hade torkat. Alltså det går inte att förklara. Sen sa jag nåt liknande "Det är bäst om du går ut med hundarna så dom får leka". Haha vart får jag allt ifrån? Jag måste ha drömt nått jättekonstigt. Mamma stod bara där och såg ut som ett ? och fråga vad jag mumlade om haha xD

Att göra:
No- fördjupning
No- plugga till läxförhöret
Sv- Författarporträtt
So- Judendomen
Eng- Glosor

Jag kommer inte ens orka göra hälften av allt det där :o

Ska väl sätta igång nu då

Pusshej

Kommentarer

Postat av: adrian

kul dag de låter som :P <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback