Dålig uppdatering

2009-03-02 @ 20:25:38

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag. Har inte orkat när jag varit i gbg. Kom iaf hem igår. Kan berätta lite smått om dagarna.

Ondag: Tåg hela dagen. Fick sitta 3 timmar i Örebro för det  bara blev mer o mer förseningar. Fick iaf åka första klass från göteborg så de va ju bra. Väl framme åkte vi och lämnade sakerna hemma hos Anna. Sen begav vi oss ut på stan ett par timmar och såg oss omkrig. Gick till Avenyn till Konsthallen och så. Där tog vi lite kort. Åt på donken. Sen blev det film på kvällen. Shutter. Jag somnade under filmen.

Torsdag: Anna var i skolan. Jag åkte till stan och vandrade för mig själv på Nordstan i ca 5 timmar. Sen kom anna. Köpte inte så mkt den dagen tror jag. Eller jo. Bh, kjol och chinos :) . Åkte hem och käkade pizza framför datan med film ;)  Såg på 100 feets. Den var väl sådär. 

Fredag: Ut o shoppa lite. Åka hem, ma o pa kom ner då. När dom varit hos oss käkade vi sen åkte vi till deras hotell. Och gissa, Dom hade fått minisviten! :O Man blev inte lite avundsjuk! 2 stora plattvar och värsta fina rummet! :o Sen visade vi ma o pa runt lite på stan. På kvällen installerade vi Ps CS2 på Annas data och så satt vi och lekte där hela kvällen.

Lördag:  Shopping hela dagen. Pappa skulle köpa mellanringar till kameran så vi gick till ett ställe och det var endast beställningsvara så pappa köpte Scott Kelbys böcker om digital fotografi och ett stativ :D Så jag är jätteglad :).  På kvällen gick jag och anna upp på "berget" och fotade med våra kameror. Sen blev de datan resten av kvällen.


Söndan var bara att åka hem. Sov den mesta delen.


Nu ska jag se på tv! :)

Pushheeeejj<3

Kommentarer

Postat av: adrian<3

men, shutter har du väl redan sett? <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback