Sommarlov

2009-06-16 @ 22:37:45

Jaa, inte har det varit så bra väder än nu i början på lovet, får hoppas att det kommer snart :)  Har inte skrivit på länge eftersom jag mest har sovit o sovit, varit med giz och johanna. 

Idag har jag varit i Insjön med Johanna :) Kul kul. Sen åkte vi vidare till leksand där vi åt en sallad från konsum till lunch. Och satt därefter och pratade med adrian :)  På kvällen har jag inte gjort så mkt sen, haft tråkigt typ, varit ute o gått och sen pysslat. Snart är äntligen scrap-albumet klart! För er som inte vet så gör jag ett album åt en i blg. det är = pengar! :) haha

Grattis mamma på din 45-års dag :D

Och grattis anna o klas på er ettårs dag! :D


Pusshej <3

Kommentarer

Postat av: Adrian

skönt att det snart är klart :) det är verkligen snyggt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback