sjuk igen...

2009-06-05 @ 17:47:11

Jahapp, då var man sjuk igen då.... Åkte hem tidigare från skolan igår och stannade hemma idag. Men blev egentligen sjuk i tisdags.

I onsdags var vi i storstan :P Det var ganska kul faktiskt. Jag köpte ett par shorts, en T-shirt och ett linne. Min gamla klass från Insjön var också på tåget till sthlm.  Vi var också på riksdagen.  Trodde det skulle vara tråkigare än vad det var.
Måste säga att tågresan hem var det roligaste på hela dan! :) Vår klass e ju som den e...

Idag har jag legat ner hela dagen. Så fort jag ska gå o göra nått nyser jag typ 1000 gånger.... Kanske e jag frisk på söndag så jag kan följa på klassresan...


Jaja orkar inte skriva mer :P

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback