Lördag

2009-06-28 @ 12:06:18

Dagen började med scrap-mässa. Jag o Johanna jobbade i kassan lite o så och shoppade såklart! :)  Drog sedan hem till jojji för att hämta badkläder och där blev vi kvar ett litet tag o spelade gitarr o fika. Jag satt o pratade med hennes mamma. Jojji tkr det är så pinsamt :P  haha . Men sen blev det iaf västannor o bada! :) härligt härligt. Linnea kom dit också, vilket var kul.

När badet va klart åkte vi o köpte godis i leksand och sen hem till mig o lagade mat. Jag o linnea fick för oss att vi skulle sova på studsmattan i sommar, så vi bestämmde oss för att göra det på en gång :) Då bar det först i väg till djura till linnea o hämta hennes saker och sen drog vi runt på noret och johanna åkte hem o hämta saker hos henne.

Trodde det skulle vara mer folk ute på noret än var det va. Men vi drog runt där ändå. Träffade på Joel o hans kompisar oxå, så då fick vi åka en tur me dom i hans pontiac :) Inte liiite trångt måste jag säga :P haha

Sen blev det till slut hem o göra i ordning på studsmattan. Resultatet blev väldigt bra måste jag säga. Blev inte så mkt sömn för nån av oss men skit samma :P Har ju sommarlov!   Och nu är jag o mamma ensamma hemma tills fredag, killarna har dragit till norge. Skönt det :)

Nej, nu ska jag vila lite ^^

Kul dag/kväll/natt! :D Linnea Jonsson o Johanna Hjort!<3


Pussheej

Kommentarer

Postat av: Johanna

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback