Gurra

2009-06-19 @ 13:39:36

Åhh vad jag längtar efter han :) För er som inte vet vem det är så är det en hund. En rottweiler som jag troligtvis ska vara fodervärd åt :) Hoppas verkligen att allt blir som jag tänkt. Fast vi ska ju göra testet med Gizma en gång till ifall hon blivit bättre :)

Idag är det midsommar och jag har inga planer! :o  Får se om de blir leksand för mig eller om jag stannar hemma o slappar. Blir ju jobb o fest hela dagen o natten imorrn så :D  Depp är jag oxå, så vi får se hur det blir..

När vi va ute o plocka blommor idag. Jag, Anna, mamma, mormor o Stina. Skulle jag o anna gå och hämta bilen som var bakom svängen typ. När vi har satt oss i bilen o kollar åt vänster står de en kille där. Blev lite förvirrad först. Vi kunde inte bara åka så han fick lift med oss. Han skulle överraska en tjej i grannbyn så ist för han skulle gå dom 3-4 km som va kvar skjutsade jag o Anna honom dit han skulle :) Dagens goda gärning :) Han blev väldigt tacksam :)

När vi kom hem sen säger mamma: Vi lämnar er i 5 min och ni hittar en kille :O    Måste erkänna att det var väldigt roligt :P

Nej nu ska jag väl äta lite mat eller nått...

Pussheejee :)


Fin bild över grannens gård :D  (förra sommaren)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback