Fredags-Skolavslutning :)

2009-06-13 @ 09:38:07

Jahapp, då har man sagt hejdå till 9D. Jag vill tacka alla nior för en underbar tid tsm! Kommer sakna alla. Även dom jag ogillar.
Efter kyrkan igår va vi på gästis och fika och sedan fick vi våra betyg som vi kämpat för i 3 år nu :)  Supernöjd över mina betyg blev jag också. 7mvg 10 vg 0 g 0 ig :D

På kvällen blev det fest här i vår lada. I början var de rätt tråkigt så efter maten bestämmde jag mig för att gå in och diska lite för att mamma inte skulle ha så mycket att  göra idag. Men efter ett tag gick jag ut igen. När jocke sen började spela så blev det full fart på alla. sen blev det partaj resten av natten. Strax efter fyra kunde jag gå och sova.

Fett kul kväll ändå! :D Tack allihopa<3

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback