Fix you- coldplay

2009-06-30 @ 09:07:07

Sitter och lyssnar lite på gamla låtar. Var hur länge sen som helst jag hörde fix you. Den var min favoritlåt för ca 2 år sedan men jag tycker fortfarande att den är skitbra! :)  Man blir faktiskt ganska glad när man hör gamla låtar. Sånna som man lyssnade på när det var nå speciellt. Och påminner om tex sommaren för 2 år sedan.  Och lyssnar jag  tex curly sue kommer jag o tänka på när jag vi var i älvdalen och lyssnade på dom och Fronda vintern 2007.  Det väcker gamla minnen helt enkelt.

Idag vaknade jag otroligt tidigt. Tjugo över åtta stod klockan på när jag kikade. Så det var lika bra att gå upp då.  Inga planer för dagen. Sola så klart! :)
Drömde att jag flyttade till Forshaga och vår lägenhet var hur stor som helst och jättelyxig! :D

Vad ska ni göra idag? :)


Bilden tagen med min nya kamera (redigerad) men tycker det blir bra bilder ändå :)

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback