Valbo

2009-07-06 @ 21:52:37

Idag gick vi upp halv 7. Åkte kl 8.  I borlänge skulle pappa lämna in nå däck o kolla bildäcket. Och dom sa att däcket kunde få punka när som helst eftersom den där bulan va nått :P Så då fick dom lov att byta däck åt oss.  Jag o mor kom iaf till valbo kvart över tio. Var på ikea till ett-två nångång. Köpte massa saker tills jag flyttar. Väldigt bra pris för så mkt grejer måste jag säga.  Efter IKEA gick vi på köpcentret.  ¨Då ringde bror o ville prata me mig. Blev lite orolig där ett tag. Men de visade sig att hans kompis hade ring o hört om jag ville ha sommarjobb på en kennel. Skulle ju kanske gjort det förut i sommar, men en annan hann före mig. Och nu behövde dom mer hjälp så då frågade dom mig.
När vi kom hem från valbo ringde vi honom och jag pratade med han ett tag. skulle höra av mig senare när jag bestämmt mig. Vilket jag gjorde ganska direkt.  Så på söndag ska jag ner till Enköping och jobba med hundar. Typ vara hundvakt :) 30 hundar och lilla jag. Ojoj oj :P haha Men det kommer nog gå bra. Det tror både han o jag :) Skönt det iaf.

Nu längtar jag tills på söndag!  Kommer bo där i nån/några veckor. Så vi får väl se hur mkt jag hinner med datan o bloggen :P haha

Dagens köp: (förutom de jag köpte på ikea)

* korta gråa haremsbyxor- cubus
* 3/4 adidasbyxor- Intersport
* Jeans-Bikbok
* rödrosa nagellack - cubus
* Vit tjocktröja m text - bikbok
* vit bh - h&m
* 3 prylpaket till thesims2 - game

Ja, det var nog allt. Eller det jag kommer ihåg iaf :P


Pussehej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback