Unfortunate in love

2009-07-28 @ 09:38:17

Det är inte lätt när det är svårt. Men det är inte heller svårt när det är lätt.  Just nu är de det första iaf. Det blir faktiskt bara jobbigare. Mina känslor för dig blir starkare hela tiden, men jag försöker stoppa och hålla dom inne så mkt det går. Tanken på att allt är på väg till slutet nu är jobbig. Vill inte det. Vill att det ska fortsättar. Jag vet att det inte går. Men inte vad du vill o känner riktigt.. Vi får hålla löftet, du vet de där om 10 år ;) haha.

Idag åker familjen ackerstierna ner till gbg. Vilket betyder att jag blir ensam igen me alla hundar. Och denna gång är det inte 15 hundar utan 23 st.  5 valpar + mamman och 2 labradorer. Sen alla dom andra 15 som alltid varit här. Det går nog bra. Valparna är ju hur goa som helst så jag blir ju fast vid dom hela dagarna! haha. Ska ut o fota dom idag hade jag tänkt så jag kan dela med mig av det underbara till alla er! :)

Det skulle vara kul att veta vilka som läser min blogg så ni kan väl kommentera med ert namn? :)

Pusshej<3

Kommentarer

Postat av: Johanna

Jag :D

Postat av: Anonym

håller med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback