Torsdag

2009-07-09 @ 10:49:02

Blev väckt av telefonen idag igen. Fast 3 timmar tidigare idag. Kul. Det var iaf mamma som ringde o bad mig låsa upp dörren. Dom ville hem o duscha lite o vara hemma när det är så tråkigt väder. För er som inte vet de så bor dom uppe i våran fäbostuga nu när dom har semester. Lite skönt, för då får vi semester från dom oxå. Och klara oss själva :)

Jag blir bara mer o mer pirrig inför på söndag.  Vill åka dit nuuu! Börjar bli dags att packa lite med. Tur att jag har 3 par mjukisbyxor som jag kan använda :) Det ska bli så sjukt kul att få jobba på en av sveriges största kennlar! kanske den största till o med! :)  Ett sånt jobb man inte kan säga nej till verkligen!

Nej nu ska jag mysa med min älskade gizma medans hon är hemma! :) Dom åker väl säkert om ett litet tag igen :/


Pusshej

I trust you and want to be with you
Can´t stop thinking about you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback