Tisdag

2009-07-07 @ 12:54:26

vaknade av att någon knackade lite lätt på min dörr.  Fattade inget först. De va bror min som kom o sa att han skulle hämta Anders och att jag skulle säga till johnny att dom kommer snart om han kom hit innan dom.  Jag trodde klockan var runt nio eller något. Men när jag kollade på mobilen visade det sig att klockan var kvart i 12.  Jag undrade vart gizma var o varför hon inte sov hos mig, varför han kom o sa de till mig när jag trodde han inte va hemma eller att mamma o pappa var hemma. Ja, efter tankarna snurrat lite kom jag ju på att mamma o pappa är i ljusbodarna och har hundarna med sig dig. Åhhh tänkte jag, hur puckad får jag vara? :P  Men det var lite roligt ändå.

När dom satt o käka lite här nere satt jag väl o snacka me dom. O så säger Anders lite knäppa saker bara. Haha, men det var roligt iaf.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Det är ju så dåligt väder. Då orkar man inte vara ute o hitta på nått precis. Är trött efter all shopping igår oxå. Så då äre lika bra att ta det lugnt.  Ska sortera mina flyttsaker lite oxå tror jag.  Och kanske börja packa till Enköping. Ska prata mer me han som fixar det åt mig om vad man behöver ha med sig o så. Men jag tror inte att det är något jättespeciellt man behöver. Bara man har tåliga kläder så.

Pusshej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback