Tårar

2009-07-10 @ 14:55:55

Inatt sov jag inge vidare. Vet inte varför. Hoppas de inte blir så där drygt nu igen när jag vaknar kvart i 4 flera nätter i rad. Det måste vara nå specielt med klockslaget 03.46. För flera gånger har jag vaknat just då. Och inte kunna somna om. Så, jag la mig på soffan o sov. Vakna kl 10 och la mig i sängen o sov till kvart i 1. Haha lite kul.  Fan va beskriver allt :O  Men jaja så äre väl då:P  När jag kommer ner sitter Anton, Göras, Jocke o Johnny o ser på film. Blev lite förvirrad eftersom jag inte alls va beredd på det :P Satt mig iaf o kolla på film me dom. Bara för jag gråter när det är romantiskt/sorgligt på den film jag ser så sitter alla dom o kollar ut mig hela tiden o kollar om jag gråter eller inte xD det va lite kul iaf :P hahah

Resten av dan ska jag inte göra ett skit. Lär väl packa lite o så. För snart bäre iväg till Enköping! På söndag! :)  Ska prata lite med han som fixar allt idag eller imorrn :)

Pusshej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback