Söndag

2009-07-12 @ 22:22:31

Idag vaknade jag av att syrran kom hit och upp o väckte mig. Tage hoppa upp i sängen o pussades! :) Gick upp runt 11 och sen blev det väl att packa. Slöade mest idag. Men imellanåt  packade jag lite. Så nu har jag 2 bagar fulla. Eller, nästan fulla. Dock en mellanstor och en rätt så liten. Men tror jag har fått med mig allt jag behöver. Ska även snart packa ner datorn. Eller om jag gör det imorgon bitti och skriver ett inlägg då oxå. Ringde även o prata me stephan idag och jag var hjärtligt välkommen imorn. Vilket känns jättebra!  Så klockan 6 imorgon ska jag gå upp för att sedan åka klockan 8. Är framme där mellan 10 och 11 då. Måste åka tidigt eftersom mamma o pappa inte vill stressa o så till travet. Dom ska tydligen på de imorn. Hade ingen aning om det.

Nej nu ska jag försöka packa klart allt. Är inte på det bästa humöret men jaja :P

hejs

Hurtful

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback