Söndag dårå

2009-07-19 @ 11:50:53

Ja idag är det söndag. Imorrn har jag varit här i en vecka redan. Tiden har gått rätt fort ändå tkr jag.  Igårkväll bestämmde jag mig för att byta sida att sova på. Det är ju en dubbelsäng. Och jag sov faktiskt dåligare på den sidan. Drömmde skitskumma saker. Fick även ett konstigt sms inatt. Lika så igår natt. Flummit. Jag har iaf gjort ren alla hundboxar nu. Ska gå ut o ge dom mat om ca 30 min.  Familjen ringde nyss oxå och frågade líte hur det gå och så.
Igår såg jag en älg förresten. Inte alls långt från huset. 200-300 meter kanske? Stod här ute på en åker gjorde han. En Stor tjur vare. haha

Undra om man ska käka nå kanske...

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback